maandag 23 maart 2009

De eerste stapjes...

Nou de eerste stapjes zijn gezet. Maar het voelt nog heel wankel. Dit gaat veel tijd kosten. Spannend hoor.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Joepie23,
    Maak nog maar een berichtje.
    Probeer nu ook een link naar een website te plaatsen.
    Als het niet lukt hoor ik het wel.
    Je kan op bibiotheo klikken.
    volgende week krijg je een RSS button van Rob. (en uitleg) daarna wordt het makkelijker om alle berichtjes van je groep bij te houden.
    Tot die tijd kun je kijken op:
    http://kersenstreuf-kersenpit.blogspot.com/
    http://willemjbod.blogspot.com/
    http://joepie23.blogspot.com/
    http://dingetje-dingetje.blogspot.com/
    http://bibliotheo.blogspot.com/
    http://biblien.blogspot.com/
    Joan volgt nog

    BeantwoordenVerwijderen