Hallo naamgenoot, wij hebben een weerhond, als het regent vertikt ze het naar buiten te gaan , en als de zon schijnt ligt ze op haar rug, pootjes wijd , te zonnebaden. Ik heb nog niet uitgezocht hoe je links plaatst of in de zijbalk dingen zet ,wat knap van jou
Geslaagd!
BeantwoordenVerwijderenDeze poes weet waar de vogeltjes vandaan komen.
Geweldige foto, hoe komt-ie er in.
BeantwoordenVerwijderenHallo naamgenoot, wij hebben een weerhond, als het regent vertikt ze het naar buiten te gaan , en als de zon schijnt ligt ze op haar rug, pootjes wijd , te zonnebaden.
BeantwoordenVerwijderenIk heb nog niet uitgezocht hoe je links plaatst of in de zijbalk dingen zet ,wat knap van jou
TIP
BeantwoordenVerwijderenOP DE BLOG VAN BIBLIOTHEO STAAN VAAK TIPS.
Ik ben de eerste volger!
BeantwoordenVerwijderenHoi dingetje hier is dan mijn eerste berichtje voor jou, hopelijk heb ik dit weekend meer tijd om alles uit te vogelen.Mooie foto.
BeantwoordenVerwijderenEn zelfs al zomertijd!
BeantwoordenVerwijderen