Week 1, ding 1, 2 en 3.
De eerste 3 dingen die we vandaag geleerd hebben, kunnen wel samengevat worden in 1 bericht. Er is vandaag een nieuwe wereld opengegaan. En het is heel verleidelijk om uitgebreid rond te surfen en te kijken wat anderen doen en daar weer op reageren. En kijken of er al iemand reageert op mijn berichten. Wel moet ik er voor waken om het niet als een chatprogramma te gaan gebruiken. Berichten over ijsvogeltjes zijn wel leuk, maar misschien niet helemaal de bedoeling in dit cursustraject? Wat vindt onze schouderklopper hiervan? Deze cursus gaat verslavend veel tijd kosten, maar het wordt heel leuk en leerzaam denk ik. Ik kijk uit naar ding nr. 4. En deze week ga ik natuurlijk heel vaak de berichten controleren.

Hallo dingetje,
BeantwoordenVerwijderenHoe is het je gelukt die dode ijsvogel op dat paaltje te bevestigen?