Ja hè , ik had jou natuurlijk moeten uitsluiten van deelname wegens voorkennis, maar eerlijk is eerlijk , je doet mee met de loterij , wat staan er al veel mooie dingen op jou blog? wanneer oefenen jullie trouwens of doe je dit allemaal in je eentje thuis?Ik denk erover af en toe in Mierlo te komen oefenen , om alleen voor de 23 dingen naar Geldrop te gaan is soms niet handig.
Ja hè , ik had jou natuurlijk moeten uitsluiten van deelname wegens voorkennis, maar eerlijk is eerlijk , je doet mee met de loterij , wat staan er al veel mooie dingen op jou blog? wanneer oefenen jullie trouwens of doe je dit allemaal in je eentje thuis?Ik denk erover af en toe in Mierlo te komen oefenen , om alleen voor de 23 dingen naar Geldrop te gaan is soms niet handig.
BeantwoordenVerwijderen