Vandaag heb ik een leuke ontdekking gedaan:
Dit bericht is gemaakt in Windows Live Writer. In de link hieronder wordt uitgelegd wat je er mee kunt. Windows Live-services
Op de taakbalk van Windows Internet Explorer 7 staat helemaal rechts naast "Extra" de optie "In weblog opnemen". Nieuwsgierig heb ik gekeken wat dat betekende. Als je op die knop drukt, maakt het meteen van wat je aan het doen bent, een bericht voor je Weblog. En ook nog in de goede stijl. Zeker het proberen waard.

De kennis over internet binnen het dommeldalteam neemt explosief toe!
BeantwoordenVerwijderen